Ból głowy. Jak sobie z nim radzić?

Bóle głowy są powszechną dolegliwością wśród społeczeństwa, prawie 90% wszystkich osób w swoim życiu miało do czynienia z bólem głowy, który uniemożliwiał odpowiednie funkcjonowanie w dniu codziennym oraz zaburzał percepcje. Głównymi czynnikami wywołującymi ból głowy są:

• niezdrowa dieta
• stres
• przewlekłe zmęczenie
• zła postawa

Bóle głowy można podzielić na kilka rodzajów :
👉Napięciowe– towarzyszące uczucie ściskania lub rozpierania w głowie powiązane ze stresem
👉Szyjno pochodny- ból z tył głowy przechodzący na czubek głowy aż do oczu, uczucie dużego napięcia i sztywności w szyi. Ból związany jest z ze zmianami zwyrodnieniowymi w kręgosłupie lub nadmiernym napięciem tkanek
👉Migrenowe– Ból jednostronny, pulsujący z towarzyszącymi nudnościami i światłowstrętem.

Jak można zmniejszyć bóle głowy lub pozbyć się za pomocą fizjoterapii ?
Terapeuta odpowiednio diagnozując pacjenta może stwierdzić jaki narząd lub część ciała w sposób znaczny wpływa na bóle głowy i za pomocą różnych technik terapeutyczny odblokować restrykcje w ciele lub zmniejszyć napięcie.
✔️Stymulacja czubka głowy i odreagowanie stref odruchowych (naczyniowych) za pomocą specyficznej akupresury (pinoterapia)
✔️Techniki mięśniowo-powięziowe w obrębie szyi w celu normalizacji napięcia
✔️Wyciszenie układu nerwowego poprzez pracę na połączeniach czaszki
✔️Terapia wisceralna czyli praca na narządach wewnętrznych w celu stymulacji nerwu błędnego

Nie czekaj, umów się już dziś!
📞Tel. 889-324-575